چه زمانی به متخصص جراحی زانو مراجعه کنیم؟

روش های کنترل درد زانو در خانه

ارتوپد جراحی زانو, انواع بیماری های زانو, انواع بیماری های مفصل زانو, بهترین جراح ارتوپد زانو, بهترین جراح ارتوپد زانو در تهران, بهترین جراح زانو اصفهان, بهترین دکتر جراح متخصص زانو, بهترین دکتر جراح متخصص زانو اصفهان, بهترین دکتر جراح متخصص زانو خانه اصفهان, بهترین دکتر جراح متخصص زانو سپاهان شهر, بهترین دکتر جراح متخصص زانو ملک شهر, بهترین دکتر جراح متخصص زانو نجف آباد, بهترین دکتر فوق تخصص جراحی زانو در تهران, بهترین دکتر متخصص جراحی زانو, بهترین دکتر متخصص جراحی زانوی, بهترین دکتر متخصص جراحی زانویی, بیماری های زانو, بیماری های شایع زانو, بیماری های کشکک زانو, بیماری های مربوط به زانو, بیماری های مربوط به زانو درد, بیماری های مفصلی زانو, جراح ارتوپد زانو, جراح ارتوپد متخصص زانو, جراح زانو ارتوپدی, جراح زانو اصفهان, جراحان ارتوپد زانوی, جراحی ارتوپدی زانو چیست, جراحی زانو, جراحی زانو ارتوپدی, جراحی زانو اصفهان, جراحی زانو اصفهانی, جراحی زانو ایکس, جراحی زانو با پروتز, جراحی زانو با لیزر, جراحی زانو پرانتزی, جراحی زانو چگونه است, جراحی زانو رباط صلیبی, جراحی زانو نی نی سایت, جراحی زانوی پرانتزی, جراحی زانوی پرانتزی با لیزر, درد حاد زانو, درد مزمن در زانو, درد مزمن زانو, درد مزمن زانوس, درد مزمن زانوها, درد مزمن زانوی, دردهای مزمن زانو, درمان بیماری های زانو درد, درمان بیماری های زانو درد خانگی, درمان بیماری های زانو درد در خانه, درمان بیماری های زانوی اب اورده, درمان بیماری های زانوی پرانتزی, درمان بیماری های زانوی دوندگان, درمان بیماری های زانوی ضربدری, درمان درد پشت زانو در خانه, درمان درد زانو در خانه, درمان درد زانو در خانه اصفهان, درمان درد مزمن زانو, درمان درد مزمن زانویی, درمان زانو درد شدید در خانه نی نی سایت, درمان زانو درد مزمن, درمان قطعی زانو درد در خانه, دکتر بيماري هاي زانو, دکتر جراح ارتوپد زانو, دکتر جراح زانو اصفهان, دکتر زانو, دکتر زانو اصفهان, دکتر زانو تبریز, دکتر زانو درد, دکتر زانو شیراز, دکتر زانو کرج, دکتر زانو کرمان, دکتر زانو مشهد, دکتر زانو یزد, دکتر علائم های زانو, دکتر علائم های زانو درد, دکتر فراهینی متخصص جراح زانو, دکتر فوق تخصص جراحی زانو در اصفهان, دکتر فوق تخصص جراحی زانو در تهران, دکتر فوق تخصص جراحی زانو در شیراز, دکتر متخصص جراحی زانوی, دکتر یزدی فوق تخصص جراحی زانو, دلیل زانو درد مزمن, راه درمان زانو درد در خانه, راه های درمان زانو درد در خانه, رفع درد زانو در خانه, زانو درد حاد, زانو درد مزمن, زانو درد مزمند, زانو دردهای مزمن, علائم آسیب های زانو, علائم زانو درد مزمن, علائم های زانو درد, علت درد مزمن زانو, علت زانو درد مزمن چیست, فوق تخصص جراحی زانو اصفهان, کلینیک بيماري هاي زانو, کلینیک علائم های زانو, کلینیک علائم های زانو درد, متخصص جراحی زانو, متخصص جراحی زانو در اصفهان, متخصص جراحی زانو در تبریز, متخصص جراحی زانو در تهران, متخصص جراحی زانو در شیراز, متخصص جراحی زانو در کرج, متخصص جراحی زانو در مشهد, متخصص جراحی زانو شیراز, متخصص جراحی زانو همدان, متخصص جراحی زانو یزد 10-When should we see a knee surgeon چه زمانی به بهترین دکتر خوب متخصص جراحی زانو در ایران اصفهان مراجعه کنیم

چه زمانی به متخصص جراحی زانو مراجعه کنیم؟ دردهای زانو دردهایی متداول در بین افراد جامعه هستند. بهترین دکتر متخصص جراحی زانو اظهار می کنند، بسیاری از این دردها دردهایی موقتی هستند که با مراقبت‌های خانگی رفع می‌شوند و نیازی به مراجعه به “دکتر زانو” نمی‌باشد. در صورتی که درد زانو به آرامی ایجاد شود و یا در اثر فعالیت سنگین فیزیکی ایجاد شده‌باشد معمولا با روش های کنترل درد زانو در خانه می توان آنها را رفع کرد.

مراجعه به متخصص جراحی زانو چه زمانی است؟

پزشکان و جراحان ارتوپد زانو کار چالش برانگیزی در دستان خود دارند. از مطالعه بافت عضلانی، استخوان‌ها، تاندون ها و رباط‌ها گرفته تا کمک به بازیابی عملکرد و تحرک پس از آسیب، دامنه کار آنها مورد به مورد متفاوت است. آنها شکستگی، دررفتگی و پارگی عضلات و تاندون را درمان می کنند. علاوه بر این، بسیاری از ورزشکاران برای جلوگیری از آسیب دیدگی و افزایش عملکرد، می توانند به متخصص ارتوپدی مراجعه و اطلاعات لازم را دریافت کنند.

علت مراجعه به دکتر زانو

در صورتی که درد زانو همراه با موارد زیر باشد بهتر است به “بهترین دکتر متخصص جراحی زانو مراجعه گردد:

• ورم شدید در زانو
  • قرمزی زانو و اطراف آن
  • حساس‌شدن زانو و گرم‌شدن زانو و اطراف آن
  • درد شدید
  • تب همراه با درد

همچنین در صورتی که درد به مدت طولانی ادامه داشته‌باشد و یا با خواب یا زندگی روزمره تداخل ایجاد کند توصیه می شود به بهترین دکتر متخصص جراحی زانو مراجعه گردد.

ادامه مطلب  درمان غیر جراحی آرتروز و ساییدگی مفصل زانو

زمان مراجعه به متخصص جراحی زانو

ارتوپد جراحی زانو, انواع بیماری های زانو, انواع بیماری های مفصل زانو, بهترین جراح ارتوپد زانو, بهترین جراح ارتوپد زانو در تهران, بهترین جراح زانو اصفهان, بهترین دکتر جراح متخصص زانو, بهترین دکتر جراح متخصص زانو اصفهان, بهترین دکتر جراح متخصص زانو خانه اصفهان, بهترین دکتر جراح متخصص زانو سپاهان شهر, بهترین دکتر جراح متخصص زانو ملک شهر, بهترین دکتر جراح متخصص زانو نجف آباد, بهترین دکتر فوق تخصص جراحی زانو در تهران, بهترین دکتر متخصص جراحی زانو, بهترین دکتر متخصص جراحی زانوی, بهترین دکتر متخصص جراحی زانویی, بیماری های زانو, بیماری های شایع زانو, بیماری های کشکک زانو, بیماری های مربوط به زانو, بیماری های مربوط به زانو درد, بیماری های مفصلی زانو, جراح ارتوپد زانو, جراح ارتوپد متخصص زانو, جراح زانو ارتوپدی, جراح زانو اصفهان, جراحان ارتوپد زانوی, جراحی ارتوپدی زانو چیست, جراحی زانو, جراحی زانو ارتوپدی, جراحی زانو اصفهان, جراحی زانو اصفهانی, جراحی زانو ایکس, جراحی زانو با پروتز, جراحی زانو با لیزر, جراحی زانو پرانتزی, جراحی زانو چگونه است, جراحی زانو رباط صلیبی, جراحی زانو نی نی سایت, جراحی زانوی پرانتزی, جراحی زانوی پرانتزی با لیزر, درد حاد زانو, درد مزمن در زانو, درد مزمن زانو, درد مزمن زانوس, درد مزمن زانوها, درد مزمن زانوی, دردهای مزمن زانو, درمان بیماری های زانو درد, درمان بیماری های زانو درد خانگی, درمان بیماری های زانو درد در خانه, درمان بیماری های زانوی اب اورده, درمان بیماری های زانوی پرانتزی, درمان بیماری های زانوی دوندگان, درمان بیماری های زانوی ضربدری, درمان درد پشت زانو در خانه, درمان درد زانو در خانه, درمان درد زانو در خانه اصفهان, درمان درد مزمن زانو, درمان درد مزمن زانویی, درمان زانو درد شدید در خانه نی نی سایت, درمان زانو درد مزمن, درمان قطعی زانو درد در خانه, دکتر بيماري هاي زانو, دکتر جراح ارتوپد زانو, دکتر جراح زانو اصفهان, دکتر زانو, دکتر زانو اصفهان, دکتر زانو تبریز, دکتر زانو درد, دکتر زانو شیراز, دکتر زانو کرج, دکتر زانو کرمان, دکتر زانو مشهد, دکتر زانو یزد, دکتر علائم های زانو, دکتر علائم های زانو درد, دکتر فراهینی متخصص جراح زانو, دکتر فوق تخصص جراحی زانو در اصفهان, دکتر فوق تخصص جراحی زانو در تهران, دکتر فوق تخصص جراحی زانو در شیراز, دکتر متخصص جراحی زانوی, دکتر یزدی فوق تخصص جراحی زانو, دلیل زانو درد مزمن, راه درمان زانو درد در خانه, راه های درمان زانو درد در خانه, رفع درد زانو در خانه, زانو درد حاد, زانو درد مزمن, زانو درد مزمند, زانو دردهای مزمن, علائم آسیب های زانو, علائم زانو درد مزمن, علائم های زانو درد, علت درد مزمن زانو, علت زانو درد مزمن چیست, فوق تخصص جراحی زانو اصفهان, کلینیک بيماري هاي زانو, کلینیک علائم های زانو, کلینیک علائم های زانو درد, متخصص جراحی زانو, متخصص جراحی زانو در اصفهان, متخصص جراحی زانو در تبریز, متخصص جراحی زانو در تهران, متخصص جراحی زانو در شیراز, متخصص جراحی زانو در کرج, متخصص جراحی زانو در مشهد, متخصص جراحی زانو شیراز, متخصص جراحی زانو همدان, متخصص جراحی زانو یزد 10-When should we see a knee surgeon چه زمانی به بهترین دکتر خوب متخصص جراحی و درمان درد زانو درد در ایران اصفهان مراجعه شود

آسیب زانو در تصادف یا فعالیت ورزشی، پس از هر نوع آسیبی به زانو در تصادفات رانندگی یا فعالیت‌های ورزشی سنگین لازم است تا به “دکتر خوب زانو” مراجعه گردد تا از وجود آسیب‌های احتمالی آگاهی حاصل شود. گاهی فعالیت با آسیب‌های موجود می‌تواند به وخیم‌ترشدن وضعیت آن منجر شود. در این نوع آسیب‌ها از جمله اگر با صدا دادن زانو در هنگام آسیب همراه باشند لازم است تا بررسی دقیقی صورت گرفته و از زانوها به خوبی مراقبت شود.

تغییر شکل زانو

در صورتی که زانویی تحت تاثیر ضربه‌ای قرار بگیرد و فرد احساس کند مشکلی در زانو ایجاد شده‌است می‌تواند دو زانوی خود را در کنار هم قرار داده و مقایسه کند. چنانچه زانوی ضربه دیده دارای شکل غیرطبیعی باشد احتمالا برخی بخش‌های آن مانند کاسه‌ی زانو یا رباط‌های آن دچار شکستگی شده‌اند و لازم است تا به دکتر خوب زانو مراجعه کند.

ایجاد مشکل در راه‌رفتن

اگر درد زانو موجب مشکلاتی در راه رفتن فرد شود لازم است تا به دکتر خوب زانو مراجعه کند تا بررسی‌های لازم برای یافتن علت درد صورت گیرد. در صورتی که درد به اندازه‌ای شدید باشد که فرد را از راه‌رفتن باز دارد می‌تواند نشانگر آسیب‌های استخوانی یا شرایط تخریب‌کننده‌ای در زانو باشد.

مشکل در تحمل وزن

در صورتی که زانو در شرایطی باشد که فرد هنگام ایستادن تلاش کند تا وزن خود را از زانو بردارد و زانو نتواند وزن فرد را تحمل کند بهتر است به دکتر خوب زانو مراجعه نماید.

ناپایداری زانو

ناپایداری زانو به این معنی است که فرد احساس می‌کند که ساختمان زانو در حال فروپاشی است یا اجزای آن در جای خود پایدار نیستند. این مشکل می‌تواند بیانگر آسیب به رباط های زانو باشد که در صورتی که به آن رسیدگی نشود و مانند معمول از زانوی آسیب‌دیده استفاده گردد می‌تواند موجب وخامت وضعیت آن شود.

ادامه مطلب  درمان بیماری ازگوداشلاتر زانو در اصفهان

کاهش میزان احساس در زانو

اگرچه بسیاری از انواع مشکلات زانو منجر به درد زانو می‌شوند اما نداشتن احساس در زانو می‌تواند نشانگر مشکلات حاد در زانو باشد. همچنین در صورتی که در زانو دردی وجود داشته‌باشد که با فشاردادن محل زانو یا تکان دادن آن افزایش نیابد می‌تواند نشانگر مشکلاتی غیرمرتبط با زانو مانند دردهای سیاتیک باشد.

گاهی نیز مشکلات زانو می‌تواند به کاهش احساس یا بی‌حسی ناحیه‌ی پایین پا و زیر زانو شود. در هر صورت این مشکلات می‌توانند نشانگر مشکلات زانو باشند یا بنا به دلایل دیگری ایجاد شده‌باشند. برای بررسی بهتر لازم است تا به “بهترین دکتر متخصص جراحی زانو” مراجعه شود.

درد طولانی‌مدت زانو

ورزشکاران در صورتی که درد زانوی آنها بیشتر از 48 ساعت طول بکشد لازم است تا به متخصص زانو مراجعه نمایند. در افراد غیرورزشکار، در صورتی که به مدت 3 هفته کاهشی در درد زانو ایجاد نشود لازم است تا به پزشک مراجعه نمایند.

• دردهایی که فعالیت روزانه را تحت تاثیر قرار می‌دهند، توصیه‌ این است که در صورتی که دردی در زانو زندگی روزمره و فعالیت‌های معمول فرد را تحت تاثیر قرار می‌دهد در سریع‌ترین زمان ممکن به پزشک مراجعه کند.
  • دردهای زانو که موجب مشکلاتی در خواب فرد می‌شوند، در صورتی که بخاطر درد زانو فرد نتواند بخوابد یا بخاطر درد از خواب بیدار شود باید به “دکتر خوب زانو” مراجعه نماید.

قرمزی یا ورم در اطراف مفصل زانو

عفونت یا التهاب در مفصل پا می‌تواند علائمی این چنینی ایجاد نماید. حساسیت زانو و گرم شدن بافت آن نیز می‌توانند از علائم عفونت زانو باشند.

ادامه مطلب  درمان درد زانو، 8 علت زانو درد و روش های پیشگیری آسیب زانو

کاهش بازه‌ی حرکت زانو

در صورتی که آسیبی در زانو ایجاد گردد که موجب ورم بخش‌هایی از آن شود، می‌تواند به کاهش بازه‌ی حرکتی زانو منجر شود. در این حالت فرد نمی‌تواند بصورت طبیعی و کامل زانوی خود را خم و راست کند.

بیماری های زانو

اگر زانو درد شما مزمن یا شدید نیست، اما به نظر می رسد با گذشت زمان بدتر می شود، ممکن است نشانه یک بیماری دژنراتیو یا علائم اولیه بیماری های دیگر باشد. آن را با مراجعه به دکتر زانو بررسی کنید.

صدمات وارده به زانو

و در آخر، اما مطمئناً نه کم اهمیت، اگر تصادف کرده اید، آسیب ورزشی به دست آورده اید، یا هر چیزی که نیاز به توجه فوری دارد، به جای منتظر ماندن برای قرار ملاقات برنامه ریزی شده، همیشه به بیمارستان یا مراقبت های فوری بروید.

درمان زانو درد مزمن

زانو درد مزمن یک دلیل عالی برای برنامه ریزی برای مراجعه به پزشک ارتوپد است. سفتی، باعث درد زانو می شود، اما وقت آن است که در صورت مداوم یا بدتر شدن، به دنبال مشاوره حرفه ای باشید. درد مزمن زانو می تواند نشانه ای از مشکلات زمینه ای شدیدتر باشد. پارگی رباط صلیبی ACL یک مشکل رایج است که افراد تا دیر نشده آن را نادیده می گیرند و وقتی طولانی شود، این موارد می تواند به آسیب های جبران ناپذیری منجر شود.