منو اصفهان ، چهارراه پلیس ، خیابان توحید میانی ، نبش کوچه بهار ، ساختمان آریانا ، طبقه دوم ، واحد هشت - تلفن : 31315870 - 031
دکتر مهدی موید فر
علل تق تق زانو

زانو یکی از آسیب‌پذیرترین اندام‌های بدن است که برخی مشکلات و بیماری‌ها ممکن است باعث صدا دادن مفصل زانو شود. مراجعه به پزشک متخصص زانو جهت تشخیص و درمان آسیب ، اهمیت ویژه ای دارد.

راه های درمان زانو درد

مفصل زانو اندامی آسیب‌پذیر و حساس است که به دلایل مختلف دچار عارضه می‌شود. این عارضه‌ها راه‌های درمانی مختلفی دارند که پزشک مختصص با توجه به نوع و شدت عارضه برای درمان آن اقدام می‌کند.

علائم جدی همراه با درد زانو

هرگونه علائمی چون احساس گرمی در زانو، تورم، درد هنگام حرکت زانو ودیگر علائم این چنینی می‌تواند نشانه آسیب مفصل زانو باشد که بایدبه سرعت به متخصص زانو مراجعه کرد . . .

عوامل ایجاد کننده درد زانو

دامنه دردهای زانو بسیار گسترده است که می‌تواند به طور ناگهانی یا مزمن بروز کند. میزان درد و ناراحتی افراد به، علت درد زانو، منطقه آسیب دیده زانو و یا وضعیت جسمی فرد قبل از زانو درد بستگی دارد.

معرفی دکتر مهدی مؤید فر

دکتر مهدی مؤیدفر فوق تخصص جراحی زانو و بورد تخصصی ارتوپدی ، تحصیلات پزشکی خود را در دانشگاه علوم پزشکی تهران شروع نمود. در دوران دانشجویی فعالیتهای متعددی داشتند که از آن جمله مسئول گروه پیوند لیزر پزشکی و مسئول گروه زخم بسته لیزر پزشکی را میتوان نام برد.
پس از آن برای تخصص به شهر خود اصفهان بازگشتند و در طی دوران تخصص علاوه بر کارهای تحقیقاتی، طراحی و تکمیل وسیلهای برای بازگرداندن حرکات زانو را شروع کردند؛ که منجر به ثبت اختراع این وسیله همراه با دو نفر از همکاران ایشان در دانشگاه صنعتی اصفهان گردید.

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465